Sukellus sanataiteeseen
torstai 5. syyskuuta 2013
Nukutusoperaatio
(Ismeistä iloa: dadaismi)
Yy-kaa-koo
Nuku ny JO
Nee-vii-kuu
Miksei uni TUU?
Seit-kasi
Täs on VESILASI
Ysi-kymmenen
Mitäs jos nukut PIKKUISEN?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti