torstai 5. syyskuuta 2013

Nukutusoperaatio

(Ismeistä iloa: dadaismi)


Yy-kaa-koo
Nuku ny JO
Nee-vii-kuu
Miksei uni TUU?
Seit-kasi
Täs on VESILASI
Ysi-kymmenen
Mitäs jos nukut PIKKUISEN?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti